(Re)branding COFFEE PLANT

(Re)branding COFFEE PLANT

W COFFEE PLANT od zawsze stawiamy na jakość i autentyczność. Teraz, po ponad roku pracy nad nowym wizerunkiem, chcemy w pełni zaprezentować nasze zasady oraz opowiedzieć, skąd wzięła się wizja nowego kierunku. Najważniejsze jest to, że choć zmieniliśmy opakowania, ich zawartość pozostaje niezmienna – smak kawy i jakość produktów wciąż są naszym priorytetem.

Dlaczego zmieniliśmy nasze opakowania?

Przez ponad pięć lat tworzenia COFFEE PLANT, staliśmy się nie tylko producentem kawy, ale marką, która łączy ludzi o podobnych wartościach. Przez ten czas zdobyliśmy szeroką gamę doświadczeń, które pozwoliły nam zrozumieć, co jest dla nas najważniejsze – zarówno w kwestii smaku, jak i w sposobie prezentacji produktów. Od początku naszej działalności stawialiśmy na jakość, smak i autentyczność na pierwszym miejscu, dzięki czemu udało nam się zdobyć grono lojalnych klientów.

Zauważyliśmy jednak, że wraz z naszym rozwojem nasza oferta stała się różnorodna do tego stopnia, że nie zawsze oddawała naszą tożsamość. Linie produktowe i ich wizualna strona nie do końca odzwierciedlały to, kim jesteśmy i jak bardzo się w tym czasie rozwinęliśmy! Stare opakowania, choć pełne charakteru, nie tworzyły spójnej, jednolitej całości, która odzwierciedlałaby naszą tożsamość i wartości. 

 Nasz rebranding jest odpowiedzią na tę potrzebę – stworzyliśmy nowe opakowania, które pokazują COFFEE PLANT w świeżym, nowoczesnym wydaniu. Postanowiliśmy uprościć naszą ofertę, stworzyć bardziej przejrzyste linie produktowe i jednoznaczną identyfikację wizualną, odpowiadającą naszym wartościom oraz potrzebom klientów. Ułatwiają wybór i są bliskie naszej filozofii. Każdy detal został przemyślany, aby sprostać wysokim oczekiwaniom, a jednocześnie nadać naszej marce nową jakość, do której dążymy od lat.

Jednolity, spójny design – co to oznacza?

Wprowadziliśmy jednolity podział na trzy główne kolory: żółty dla espresso, pomarańczowo-czerwony dla przelewów oraz różowy dla kapsułek. To nie tylko nowe kolory – to uproszczony system, który ułatwi wybór. Chcemy, aby każdy mógł odnaleźć swoją ulubioną kawę, niezależnie od tego, w jaki sposób przygotowania wybiera. Przelew, espresso czy kapsułki – teraz każdy wybór jest widoczny już na pierwszy rzut oka.

Mniej znaczy więcej

I choć o naszych kawach wciąż wiemy wszystko, zdajemy sobie sprawę, że nadmiar informacji może być przytłaczający. Dlatego zdecydowaliśmy się uprościć etykiety, ograniczając ilość informacji. Na naszej stronie internetowej wciąż będzie można znaleźć szczegółowe opisy kaw, w tym informacje o smaku, obróbce i plantacji. Zmniejszyliśmy ilość informacji na etykietach, aby skupić się na tym, co naprawdę wpływa na smak kawy. Hierarchia informacji jest teraz spójna pomiędzy poszczególnymi liniami produktowymi, co ułatwia porównanie i wybór odpowiedniej kawy.

Ten podział to także krok w stronę uporządkowania naszego portfolio. Oferujemy dziesiątki wyjątkowych kaw, które różnią się intensywnością, nutami smakowymi i sposobem przygotowania. Uspójnienie informacji na etykietach pozwoliło nam na zachowanie tylko tych, które realnie wpływają na doznania smakowe, a zatem mają ułatwić wybór podczas zakupów.
Nasz cel to ciągłe podnoszenie poprzeczki. Kultowe produkty, jak seria FLOW czy espresso Chocolate Bomb, pozostają w ofercie, a my planujemy dalszy rozwój oferty produktowej.
– podkreśla Szymon Juszczyk, założyciel COFFEE PLANT

Ekscytujące nowości!

Rebranding to nie tylko zmiana opakowań, ale także wprowadzenie ekscytujących nowości do naszej oferty. Rozszerzyliśmy linię FLOW o nowe, wyjątkowe smaki, takie jak FLOW Jungle Fruit i FLOW Blossom. Kawy FLOW pokazują, jak bogaty i szeroki jest świat smaków kawy specialty.

Do oferty wróciła też kawa specialty w kapsułkach, które są w 100% kompostowane, czyli rozkładają się bez śladu!

Wkrótce także nowości w ofercie kaw pod espresso, które pozwolą odkrywać niezwykłe doznania związane z kawą specialty paloną pod metody ciśnieniowe. 

Naszą ofertę sukcesywnie urozmaicamy także kawami bezkofeinowymi do każdej metody, także w kapsułkach!

Podążając za wartościami

Zmiany, które wprowadziliśmy, mają na celu oddanie naszego dążenia do doskonałości pod względem smaku kawy i jakości produktów, a klientom ułatwiały wybór i dawały więcej radości niż wątpliwości. Chcemy, aby COFFEE PLANT odzwierciedlało w każdym calu nasze wartości – od jakości produktu po estetykę opakowań. Zależy nam na tym, aby Twoje doświadczenie z naszą marką było pełne, spójne i dostarczało satysfakcji od pierwszego spojrzenia na półkę po ostatni łyk kawy. 

Nowa identyfikacja wizualna zostanie w pełni wdrożona do końca roku. Możesz spodziewać się sukcesywnej aktualizacji materiałów oraz wprowadzenia nowych elementów na stronie.

Skomentuj

Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązują na niej Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi serwisu hCaptcha.