#share by COFFEE PLANT - podsumowanie #2

#share by COFFEE PLANT - podsumowanie #2

Czym jest inicjatywa #share by COFFEE PLANT. Zgodnie z naszymi założeniami, od każdego produktu oznaczonego czerwonym sercem, przekazujemy 5% przychodu netto na wybraną przez nas organizację pożytku publicznego. Środki zbieramy przez kwartał. I w ten sposób z końcem września przyszedł czas na drugie rozliczenie.

Fundacja DOM

Drugą organizacją pożytku publicznego jaką postanowiliśmy wesprzeć w ramach akcji #share była Fundacja DOM Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym. To fundacja o wieloletniej historii, której misją jest niesienie kompleksowej pomocy osobom niepełnosprawnym w zakresie diagnozy leczenia oraz rehabilitacji.

Dzięki Waszym zakupom naszej kawy oznaczonej czerwonym serduszkiem Fundacja DOM otrzyma na koniec października darowiznę w kwocie 1452,03 PLN.

Kto następny?

Od początku października, kupując naszą kawę, kawę w kapsułkach oraz inne produkty oznaczone czerwonym serduszkiem, wpieracie Fundację Ewy Błaszczyk "Akogo?". To pierwsza i, jak dotąd, jedyna organizacja, która zajmuje się systemowym leczeniem osób pozostających w śpiączce. Tym razem robimy wyjątek i środki będziemy zbierać przez 6 miesięcy, by pod koniec kwietnia przekazać darowiznę. Przyłączysz się do nas?

COFFEE PLANT

Zobacz produkty

  • Kolumbia La Claudina
    Kolumbia La Claudina
    Kolumbia La Claudina
    Cena regularna
    54,00 zł
    Cena regularna
    Cena promocyjna
    54,00 zł
    Dodaj do koszyka
  • Papua Nowa Gwinea Sigri Natural
    Papua Nowa Gwinea Sigri Natural
    Papua Nowa Gwinea Sigri Natural
    Cena regularna
    55,00 zł
    Cena regularna
    Cena promocyjna
    55,00 zł
  • Rwanda Horizon Anaerobic
    Rwanda Horizon Anaerobic
    Rwanda Horizon Anaerobic
    Cena regularna
    55,00 zł
    Cena regularna
    Cena promocyjna
    55,00 zł
    Dodaj do koszyka
  • Kenia Kiri
    Kenia Kiri
    Kenia Kiri
    Cena regularna
    65,00 zł
    Cena regularna
    Cena promocyjna
    65,00 zł
    Dodaj do koszyka
    NOWOŚĆ